niedziela, 21 kwietnia 2013

Serum błyskawiczne Marion SPA

Ostatnio udałam się do osiedlowej drogerii po krem do twarzy delia cosmetics, ponieważ słyszałam na jego temat wiele dobrego. Szukałam jakiegoś 20+ , ale Pani odradziła mi te produkty do młodej cery.. nie wiem czy słusznie czy nie..  Zaproponowała mi w zamian  serum błyskawiczne firmy marion SPA " Witalność i Energia", które podobno bardziej nadaje się do młodej skóry.



 W swoim składzie ma wyciąg z bursztynu, który ma poprawić nawilżenie skóry, jej natłuszczenie powodując wzrost jędrności i elastyczności. Prowitaminę B5 łagodzącą podrażnienia i zatrzymującą wodę w skórze. Alantoinę przyspieszającą odnowę uszkodzonego naskórka, zapewniającą nawilżenie i wygładzenie skóry a także oliwę z oliwek, która jak podaje etykietka jest naturalnym filtrem UV, odświeża i natłuszcza skórę.

Przyznam, że brzmi nieźle..jestem tylko ciekawa jak się sprawdzi na mojej suchej skórze. Niestety nie mogę jeszcze wypowiadać się na jego temat ponieważ dopiero zaczęłam go stosować... Pierwsze wrażenia są dobre.. serum ma żelową konsystencję, szybciutko się wchłania i bardzo ładnie pachnie.  Dzięki pompce aplikacja jest wygodna.


Co ciekawe kosmetyk był odkryciem 2010 roku 

 
Zobaczymy czy faktycznie przywróci mojej skórze dobry wygląd, czy po nim stanie się nawilżona bo na tym efekcie najbardziej mi zależy. Cena za 30 ml produktu waha się w zależności od sklepu między 6-8zł. Serum dostępne jest także z kawiorem, perłą i algami, każde spełnia oczywiście inne życzenia dotyczące skóry.. Dla każdego coś dobrego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz