wtorek, 2 kwietnia 2013

Woski Yankee Candle



Pierwszy mój post będzie dotyczył coraz bardziej znanej marki świec Yankee Candle. Dużo słyszałam ostatnio na temat wosków zapachowych tej firmy. Z racji tego że jestem ogromną fanką wszelkiego rodzaju świeczek i pachnidełek do domu postanowiłam wypróbować kilka z nich. A oto moi wybrańcy :)




Pierwszy z nich to wosk o zapachu Dziecięcego Marzenia  A child’s wish. Według opisu to ciepły wiatr z aromatem delikatnych kwiatów i świeżych zielonych pól jak słodka niewinność dzieciństwa


Drugi mój wybranek to Bahama breeze, jest to połączenie grejpfrutów, ananasów i mango. Bardzo orzeźwiający owocowy zapach Zdecydowanie to on skradł moje serce :)


Trzeci wosk jest o zapachu Waikiki melon jak podaje producent  to połączenie melona ze słodką nutą pomarańczy. Jak dla mnie zdecydowanie za słodką ale co kto lubi :)



Cena jednego wosku to 6 zł. Zdecydowanie są warte zakupu, zapach unosi się w całym mieszkanku, w każdym pokoju czuć piękne aromaty. Jest mnóstwo zapachów co zdecydowanie utrudnia nam wybór :)

A Wy wypróbowaliście już woski bądź świece z Yankee Candle? Jeśli tak to jakie zapachy polecacie? Chętnie skusze się na kolejne :)
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz