środa, 10 kwietnia 2013

Korektor Revlon ColorStay

Strasznie ubolewam nad tym,że ze sklepów zniknął mój ulubiony korektor mineralny Pure.Cover Mineral marki maybelline.. Mam nadzieje, że nie został wycofany z produkcji, od jakiegoś czasu nigdzie nie mogę go dostać..
Niestety moje poszukiwania w znalezieniu zamiennika są bezowocne..
A podobno nie ma rzeczy niezastąpionych..ehh..
Jakiś czas temu w drogerii Hebe bodajże z okazji dnia kobiet była promocja na produkty firmy Revlon, skusiłam się wtedy na kilka kosmetyków m.in na korektor ColorStay Under Eye Concealer.




Niestety muszę przyznać, że u mnie pod oczami się on nie sprawdził. Nie radzi sobie z maskowaniem cieni, podkreśla drobne zmarszczki, według mnie ma zbyt gęstą konsystencję. Dodatkowo jest mało wydajny i szybciutko znika z opakowania. Na plus jest fakt, że mamy aż  6 ładnych, naturalnych  odcieni do wyboru, ja kupiłam ten w kolorze 02 light.



 Aplikator jest dość wygodny i praktyczny


Nie mam zastrzeżeń również co do trwałości, ponieważ długo utrzymuje się na skórze. Pod oczy nie polecam, natomiast na drobne niedoskonałości, zaczerwienienia czy inne wyskakujące niespodzianki zdecydowanie tak :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz