poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Oriflame Beauty, Wonder Lash Mascara

Najlepszy z najlepszych! Tusz do rzęs  Oriflame Beauty, Wonder Lash Mascara. Przetestowałam już niezliczoną ilość tuszy do rzęs w poszukiwaniu ideału no i w końcu się udało.Zachwycił mnie od pierwszego użycia! To już moje 3 opakowanie i na pewno na tym nie poprzestanę. Jak dla mnie ma same plusy! Daje efekt sztucznych rzęs, pięknie je podkręca i wydłuża. Dzięki dwustronnej silikonowej szczoteczce mamy łatwy dostęp do dolnych rzęs, używając krótszych włosków szczoteczki, natomiast górne rzęsy idelanie rozczesuje i wyraźnie rozdziela część szczoteczki z długimi włoskami. Jest trwały i utrzymuje się cały dzień, nie obsypuje się, nie pozostawia żadnych grudek, nie skleja rzęs. Jedyne czego nie robi to pogrubienie ale inne jego zalety to rekompensują. Nie podrażnia oczu co jest dla mnie bardzo istotne przy noszeniu soczewek. Tusz często pojawia się w katalogu w cenie promocyjnej ok 19 zł, zdecydowanie jest tego wart!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz