czwartek, 4 kwietnia 2013

Nail Polish by H&M



Dzisiaj przychodzę do Was z lakierami Nail Polish by H&M. Marka ta zawsze oferuje nam lakiery w najmodniejszych kolorach sezonu. Niestety ich trwałość pozostawia wiele do życzenia, mimo to chętnie po nie sięgam. Lakier co prawda nie odpryskuje, ale zauważyłam, że szybko ściera się na końcach paznokci w przeciągu 2-3 dni i staje się matowy. Ma wygodny pędzelek i ładnie się rozprowadza na płytce. Kolory w buteleczce odpowiadają późniejszemu efektowi na paznokciach. W swoim zbiorze mam 5 lakierów tej firmy. A oto i one :)


                                                         
Tak prezentują się na paznokciach





Pierwszy z nich to pastelowy, cukierkowy róż o nazwie PINK MACAROON. Ładnie prezentuje się na paznokciach, jest delikatny. Ma dobre krycie po nałożeniu dwóch warstw.
                                    




Drugi mój wybranek to kolor biały IN IT FOR THE GAME. Niestety ma bardzo słabe krycie, żeby naprawdę dobrze wyglądał potrzebne nam trzy warstwy, po nałożeniu dwóch widoczne są nieciekawe smugi. Biały lakier ma to do siebie, że musi być równomiernie i estetycznie nałożony.. w innym przypadku nie prezentuje się dobrze



Różowy i biały dostępne są w aktualnej ofercie H&M, nie wiem jak z pozostałą trójką ponieważ kupiłam je już jakiś czas temu...

A oto starsi koledzy powyższej dwójki 


Piękny szary kolor! Idealny na jesienną i zimową porę MISS STONE HEART. Ma bardzo mocne krycie i mam wrażenie, że utrzymuje się najdłużej ze wszystkich moich lakierów z H&M






Szarości dorównuje zdecydowanie odcień brązu DUST & DIAMONDS! Kojarzy mi się z kolorem mlecznej czekolady 



I... ostatni już kolorek to delikatny, cielisty lakier o dość przewrotnej nazwie NERD (czyżby frajer? :)




 Jakie jest Wasze zdanie? Lubicie lakiery tej firmy? Myślę, że cena 15zł jest odpowiednia do jakości tego produktu. Ja na pewno skusze się na kolejne kolory :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz