środa, 3 kwietnia 2013

Biżuteria z Mohito



Zaglądałyście ostatnio do Mohito? Jeśli nie a jesteście zainteresowane ciekawą biżuterią to polecam :)  Ja zdecydowałam się na 2 drobiazgi, obydwa z motywem serduszek.

Pierwszy wisiorek jest na bardzo delikatnych, cieniutkich dwóch łańcuszkach połączonych ze sobą. Moim zdaniem bardzo ładnie się razem komponują :) Mój jest akurat w kolorze złotym, ale do wyboru mamy jeszcze srebrny.


Drugi mój nabytek to również serduszko z cyrkonii, lecz tym razem na dłuższym dwukolorowym łańcuszku. Bardzo spodobało mi się połączenie czerni i złota na łańcuszku. Dla preferujących kolor niebieski dostępne jest jeszcze serduszko właśnie w tym odcieniu, moje ma kolor beżowy czego niestety nie widać na zdjęciach, musicie uwierzyć mi na słowo :)



                                       A Wy gdzie najczęściej kupujecie swoją biżuterie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz