czwartek, 11 kwietnia 2013

Kwietniowy Glossybox



Dzisiaj rano do moich drzwi zapukał kurier z cieplutkim kwietniowym Glossyboxem.
 Ile radości sprawia otwieranie tego małego pudełeczka z niespodziankami kosmetycznymi :)
W tym miesiącu Glossybox zachęca nas do aktywności fizycznej i do prowadzenia zdrowego trybu życia. Zdecydowanie się z tym zgadzam bo ruch to zdrowie i sama nie wyobrażam sobie bez niego mojej codzienności, więc jestem jak najbardziej za promowaniem tego typu akcji!


  
Standardowo mała karteczka z opisami kosmetyków z pudełeczka. Z bardzo ciekawym hasłem na odwrocie :)




I czas na kosmetyki..


Peeling Yasumi


Dezodorant nawilżający




Intensywne serum rewitalizujące 



Nawilżająca emulsja do stóp


Organiczny krem do ciała


I dodatkowy bonus od Glossybox - zestaw kolorowych, neonowych gumek do włosów
 



Oprócz kosmetyków  był również voucher na 40zł do Love Me Green - linii organicznych kosmetyków, których próbkę znaleźć można w pudełeczku i  dodatkowo ulotka reklamująca te produkty. Szczerze mówiąc a raczej pisząc nigdy wcześniej o nich nie słyszałam, ale chętnie przetestuję.
I voucher również na 40 zł na „dowolny zabieg kosmetyczny, relaksacyjny, wyszczuplający lub trwałą depilację” do gabinetów kosmetycznych Yasumi. I z  tej firmy również w pudełeczku był produkt do przetestowania.
Jestem bardzo zadowolona z kwietniowego Glossyboxa oceniam go  5/5 ze względu na dużą ilość kosmetyków do pielęgnacji a takie lubię testować najbardziej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz