niedziela, 7 kwietnia 2013

Mydełka i kapsułki musujące L'OCCITANE



Już od dłuższego czasu sięgam po kosmetyki L’OCCITANE, które kuszą mnie naturalnym, ekologicznym składem na bazie ziół i składników naturalnych, uwielbiam testować produkty do pielęgnacji z  tej firmy, balsamy, kremy do rąk, twarzy i ciała.
Dzisiaj pokaże Wam moje ulubione produkty do kąpieli…




Na pierwszy ogień pójdą mydełka. Można by powiedzieć.. mydła jak mydła, ale zapach jest obłędny . Uwielbiam je za te nie wymuszone ,w 100% naturalne aromaty. Najbardziej do gustu przypadły mi te o zapachu mojej ukochanej lawendy

                          A oto dwa mydełka na bazie roślinnej o cudownym zapachu lawendy




Mydełko z masłem Shea, które ma właściwości nawilżające..





Mydełko o zapachu…mleka :)


Następne mydełko o nieziemskim zapachu kandyzowanych cytryn i klementynek... jest niesamowite. Używając go mamy wrażenie jakbyśmy myli się słodkimi cukierkami



Mydełko z kawałkami liści werbeny, które ma delikatnie złuszczać naszą skórę podczas mycia. 





I ostatnie już mydełko, o cudownym, kojarzącym mi się z męskimi perfumami zapachu. Jest to świeży, intensywny zapach drzewa wetyweru.
Gdy mydełko leżało w szafie czekając na swoją kolej wszędzie w jego pobliżu unosił się ten piękny zapach, który aż ciężko opisać słowami
.

 
Warto wspomnieć również o tabletkach musujących L’OCCITANE, które zdecydowanie umilają naszą kąpiel uwalniając piękny zapach a przy tym pomagając nam się zrelaksować. Barwią wodę,a przy rozpuszczaniu wydają dźwięk musującej tabletki i delikatnie masują nasze ciało. Niestety oprócz tego nie mają żadnych właściwości pielęgnacyjnych. Są to poprostu fajne gadżety na chwilę relaksu :)



Pierwsza z nich o zapachu eterycznego olejku z lawendy..



I kostka z olejkiem z mięty, sosny i rozmarynu. .


Z każdego rodzaju mydełek czy też kapsułek mamy przeróżne zapachy do wyboru. Ja zdecydowanie najczęściej sięgam po lawendowe produkty. Mydełka może nie należą do najtańszych ale lubię od czasu do czasu rozpieścić swoje ciało i zaserwować mu trochę luksusu i relaksu po codziennych zmaganiach :) 
Co sądzicie o tego typu naturalnych mydełkach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz