sobota, 25 maja 2013

Kilka kosmetycznych nowości część II


Dzisiaj pokaże Wam resztę kosmetycznych zakupów i nie tylko :)
 
 
 
Zacznę od maseczek do twarzy firmy Ziaja. Uwielbiam je, kupuje na bieżąco, zmieniając tylko rolę maseczek. Skończyła mi się ostatnio ta z zieloną glinką nawilżająca i wygładzająca. Teraz kupiłam maseczkę regenerującą z glinką brązową, która ma uzupełnić niedobór substancji odżywczych, wygładzić drobne zmarszczki i przyspieszyć regenerację skóry i drugą dotleniającą z glinką czerwoną. Maseczek używam dwa razy w tygodniu i na tyle też starcza mi jedno opakowanie. Efekty są naprawdę zadowalające przy systematycznym używaniu. Uważam, że są to jedne z lepszych maseczek do twarzy i serdecznie je polecam

 

 


Druga rzecz to korektor pod oczy firmy Maybelline AFFINITONE w kolorze 01 Nude Beige. Dobrze kryje sińce pod oczami, wszelkiego rodzaju wypryski i niespodzianki pojawiające się na naszej twarzy. Długo się utrzymuje i nie podkreśla drobnych zmarszczek. Niestety tak jak już pisałam Wam w poprzednim poście jest dla mnie zbyt jasny i nie wygląda to korzystnie. Kosztował ok. 25zł w Super-Pharm.
 
 
 
 
 
 
Ostatni już kosmetyczny produkt to olejek Arganowy do włosów. Ma za zadanie zregenerować włosy, nawilżyć, nadać im połysk. Działa również przeciwstarzeniowo, powstrzymuje wolne rodniki, nawilża napina skórę. Zapobiega rozdwajaniu się włosów i nadaje im miękkość. Wzbogacony jest o olejek jojoba i słonecznikowy. Ja stosuje go na mokre końcówki włosów i jak na razie jestem z niego zadowolona, faktycznie włosy są po nim miękkie, pachnące i przede wszystkim nie powoduje, że są tłuste.  Kosztował 9,99zł za 20 ml również dostałam go w Super-Pharm
 

 

 
 
I na koniec mały niekosmetyczny zakup. Kolczyki z wiszącymi czaszkami. Wiem, że czaszki w biżuterii mają swoich zwolenników jak i przeciwników. Ja zdecydowanie należę do tych pierwszych i uwielbiam ich motyw, oczywiście pod warunkiem, że nie celują w ciemną i mroczną stronę, tylko są lekkie, zabawne i przełamane dziewczęcymi kolorami czy wzorami.
Kupiłam je w F&F za 12zł.


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz