piątek, 7 czerwca 2013

Kremowa pomadka Celia Woman


Dziś pokaże Wam nowy nabytek z firmy Celia.
Jest to kremowa pomadka do ust z kwasem hialuronowym.
 
 
 
 
 Kilka słów od producenta : „ Odżywczo- nawilżająca formuła z naturalnymi woskami, kwasem hialuronowym, olejem makadamia i witaminami”
 
 
 
Jak dla mnie pomadka jest szminką i balsamem w jednym. Świetnie nawilża usta i do tego ładnie się na nich prezentuje. Nie podkreśla suchych skórek. Czego chcieć więcej? A no właśnie… trwałości.. i tego też jej nie można zarzucić, może nie jest to jakaś rewelacja ale mi w zupełności wystarczy.
Ma ładny owocowy zapach z  nutą wanilii. Ja wybrałam dość ciekawy odcień,  kolor 210. Jest to ciemny róż wpadający się w fiolet. Produkt kosztuje ok. 10- 12zł ( przynajmniej w drogeriach osiedlowych w mojej okolicy) i mamy do wyboru dużą gamę kolorystyczną.
Pomadka ma solidne opakowanie, i jak na razie nie zmienia swojej formy, tzn nie topi się i nie łamie tak jak te z serii „Nude” pomadko-blyszczyków na które tak wiele dziewczyn narzekało. Jedynym minusem jest fakt, że firma celia jest słabo dostępna.. musimy się jej porządnie naszukać, niestety w ogólnodostępnych drogeriach jej nie znajdziemy. Pozostają nam te prywatne lub strony internetowe
.. a szkoda.
 
 
 
 
 
A tak zupełnie z  innej beczki..  Nadszedł w końcu długo oczekiwany przeze mnie sezon na owoce. Doczekałam się truskawek, malinek, nektarynek, borówek amerykańskich i czereśni. Te ostatnie posłużyły mi dziś za tło i  przyozdobiły zdjęcia. A w piekarniku piecze się już ciasto truskawkowe… mmm uwielbiam! mogłabym na okrągło jeść owoce pod każdą postacią :)
 
 
A tu mój wypiek. Jeszcze tylko cukier puder na wierzch i gotowe.
Życzcie mi smacznego! :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz