wtorek, 11 czerwca 2013

Bio krem Celia Cosmetics i książka "Coco Chanel. Życie intymne"

Dzisiaj korzystam z dnia wolnego. I w między czasie postanowiłam, że podzielę się z Wami pewną perełką, dostępną w drogeriach w  bardzo przystępnej cenie 8,50zł. Jest to Bio krem do twarzy firmy Delia Cosmetics.
Standardowo kilka słów od producenta " delikatny krem odżywczy na dzień z serii Delia BIO krem przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji cery suchej i normalnej. Zastosowane w kremie naturalne składniki m.in oliwa z oliwek i olej bawełniany zapewnią Twojej skórze dogłębne odżywienie oraz intensywne nawilżenie  " a dodatkowo " kosmetyki z tej serii nie zawierają składników modyfikowanych genetycznie, syntetycznych substancji barwiących, olejów mineralnych, detergentów, silikonów i glutenu"

 
 

Z opakowania kusi nas bardzo obiecujący skład : oliwa z oliwek, olej z bawełniany, naturalna betaina i witamina E.



 
 


Krem ma delikatny zapach oliwki. 30 ml produktu znajduję się w małej buteleczce z pompką której zasługą jest wygodna aplikacja





Kupiłam go z myślą o mojej suchej skórze i muszę stwierdzić, że naprawdę fajnie nawilża i odżywia moją buzię. Nie polecam nakładania go pod podkład, gdyż u mnie skończyło się to nadmiernie świecącą i tłustą buzią ( dodam, że mój podkład sam w sobie też jest tłusty, być może dlatego dało to taki niekorzystny efekt). 
Podsumowując mój dość chaotyczny post.. uważam, że produkt za cenę ok. 9zł jak najbardziej warty jest zakupienia i przetestowania w szczególności dla osób z cerą suchą ale także normalną.


P.S. W wolnym czasie czytam Coco Chanel. Życie intymne. Jest to książka biograficzna dla osób zafascynowanych tą inspirującą postacią tak jak ja. Ale nie tylko...oprócz informacji na temat życia osobistego twórczyni "malej czarnej" i słynnych perfum "Chanel No. 5" mamy możliwość zapoznania się z czasami w których żyła Gabrielle. Przyjdzie nam przebrnąć przez mnóstwo lat historii i jej postępku. Książkę urozmaicają ciekawe zdjęcia, które przywołują echo tamtych lat. Polecam w wolnej chwili przeczytać osobom zainteresowanym tą silną, inspirującą a dla niekórych kontrowersyjną kobietą.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz