piątek, 6 września 2013

Moje małe wielkie odkrycie. Serum ziołowo- witaminowe Radical

Pewnie zastanawiacie się co ja takiego wyjątkowego mogłam odkryć. Nie będzie to może ciekawostka dla osób, które mają włosy zdrowe i odżywione. Te zaś z Was, które borykacie się z problemem suchych i zniszczonych włosów zachęcam do zapoznania się z moim odkryciem :)
A więc nie przedłużając...
Będąc niedawno w Rossmanie szukałam odżywki do włosów. Na nic nie mogłam się zdecydować, gdyż połowę z nich już przetestowałam w celu uratowania swoich włosów a chciałam czegoś nowego co dałoby rezultat i pozytywnie mnie zaskoczyło. Aż tu nagle z najniższej półki uśmiechnęła się do mnie zielono-czerwona tubka.. było to serum Radical z firmy Farmona.
 
 
 
 
 
 
 
Powiem szczerze, że długo chodziło za mną kupno i przetestowanie produktu do włosów tej firmy ale nigdy nie mogłam się na nie zdecydować. Teraz też byłam sceptycznie nastawiona i długo się zastanawiałam... przede wszystkim obawiałam się zapachu gdyż jest to serum ziołowo-witaminowe z ekstraktem ze skrzypu polnego, ale mimo tego skusiłam się i dobrze zrobiłam!
Zapach jest typowo ziołowy, ale na szczęście nie czuć go tak bardzo na włosach.
Produkt ogółem mówiąc jest rewelacyjny dla moich włosów.
 Nakładamy go na wilgotne włosy, bez spłukiwania. Jego działanie jest fenomenalne. Włosy są po nim miękkie, gładkie i odżywione, zdecydowanie sprawia, że ich kondycja z każdą następną aplikacją się poprawia. Już dawno nie miałam tak dobrego serum do włosów.
W jego skład wchodzi naturalny ekstrakt ze skrzypu polnego, witamina E, prowitamina B5, wyciąg z zielonej herbaty, inulina z cykorii.
Zapewnienia producenta jakie widnieją na opakowaniu sprawdzają się w stu procentach a mianowicie: " serum błyskawicznie poprawia kondycję włosów, przywracając im piękny, zdrowy wygląd. Dzięki regularnemu stosowaniu serum włosy stają się mocniejsze, dogłębnie odżywione i nawilżone oraz aksamitnie miękkie, puszyste i błyszczące"
Dodatkowym atutem jest jego cena, 100ml produktu kosztuje ok. 10zł.
 
 
 
 
 
Serdecznie polecam ten produkt  dla dziewczyn o włosach zniszczonych, suchych i pozbawionych blasku.
Miłego testowania! ♥
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz