sobota, 14 września 2013

Zdobycze z Super-Pharm

Dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma produktami dorwanymi na promocji w Super-Pharm. Trwa ona od 5.09- 18.09 , więc jeszcze na nią zdążycie jeśli któryś z kosmetyków przeze mnie pokazanych spodoba Wam się. Ja wybrałam trzy produkty w bardzo okazyjnej cenie.
 
 
 
Pierwsza rzecz to Bio- Oil czyli olejek, który ma nam pomóc poprawić wygląd blizn, rozstępów a także nierównego kolorytu skóry. Długo na niego polowałam, robiłam podchody... ale zawsze odstraszała mnie jego regularna cena czyli 36,99zł. Na promocji w Super-Pharm kosztował tylko 15zł pod warunkiem, że posiadacie karte Life style a na niej co najmniej 150pkt, którymi dopłacacie i olejek jest Wasz. Ja na szczęście miałam aż 500pkt, więc spokojnie mogłam sobie na niego pozwolić. Za taką cenę uważam, że warto go mieć i przetestować.
 
 
 
Drugi kosmetyk to nowość Perfecty- mleczko micelarne do demakijażu twarzy i oczu.
Tak tak... dobrze przeczytałyście MLECZKO MICELARNE.
Sama byłam zdziwiona, że taka formuła istnieje, ale jest to nowość. Często śmiem wątpić w tego typu kombinację, ale wiele dobrego o nim słyszałam w świecie vlogerek, blogerek i bardzo chciałam go przetestować. W promocji kosztuje 12,74zł
 
 
 
I ostatni już trzeci produkt to krem Nutri Gold firmy Loreal.
Jest to nawilżająca terapia odżywcza na noc ( mamy jeszcze do wyboru terapię na dzień). Przeznaczony jest dla skóry kobiet w wieku 20,30,40 i 50 lat. 
Sekretem tej nawilżającej terapii jest miodowy eliksir, kompleks wapniowy a także witamina CG. Bardzo lubię kremy z tej firmy, ponieważ mają dobre działanie i przyznam szczerze, że urzekają mnie luksusowe słoiczki w jakich znajdują się kremy. Ciekawostką jest, że opakowanie jest w języku polskim natomiast sam krem opisany jest po rosyjsku.  Obecnie w Super-pharm mamy promocje na produkty Loreal -30%. Swój krem kupiłam za 27,99zł przeceniony z  40zł warto? Warto! :)
 
 
 
 
Serdecznie zachęcam do skorzystania z promocji, jeśli oczywiście, któraś z tych perełek Was interesuje.
Pozdrawiam :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz