poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Drobne łupy ubraniowe prosto z wyprzedaży

Wyprzedaże co prawda już dobiegają końca i małymi kroczkami zbliżamy się do stanu kiedy z pułek sklepowych uśmiechają się do nas nowe piękne kolekcje zupełnie nie zachęcające cenami.
 Ale zanim ten czarny scenariusz nadejdzie... udało mi się w ostatnich dniach załapać jeszcze na wyprzedaże a także wyprzedaże wyprzedaży :) Kupiłam kilka rzeczy… może nie tak niezbędnych jak mi się wydawało, ale wpadły mi w oko i oczywiście nie mogłam się oprzeć ich kupnie na czym nieco ucierpiał mój portfel.
 
 

 
Skarpetki Adidas. Na co dzień zdecydowanie nie noszę białych skarpetek gdyż po prostu nie lubię ich efektu na stopach. W mojej szafie królują wyłącznie czarne. Ale z racji pracy jaką wykonuje białe są mi po prostu niezbędne dlatego też skusiłam się na te z Adidasa.
 Przecenione były z 49zł na 29zł za 3 pary.
 
 
 
Standardowy szary t-shirt z różowym odblaskowym nadrukiem Adidas po prostu skradł moje serce. Jest sportowy a zarazem dziewczęcy. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów.
Cena to 89zł ze 129zł.
 

Zdjęcie niestety nie oddaje prawdziwego koloru napisu :(
 
 
 
 
I to tyle jeśli chodzi o sklep Adidasa.
Nastepny był H&M w którym upolowałam białe krótkie spodenki z pięknymi kolorowymi dżetami. Właściwie kolejne białe spodenki nie były mi potrzebne ale skusiła mnie cena 30zł z….uwaga 149zł!. Jak dla mnie to ogromna przecena. Spodenki są solidne, ładnie się prezentują, są postrzępione przy wykończeniu. Myśle, że za taką cenę warto było je kupić.
 
 
 
 
 
I ostatni już zakup, tym razem nie z promocji, ale jego cena była bardzo przystępna bo kosztował 25zł. Jest to biały t-shirt firmy no name.. kupiony na bazarku. Koszulka ma złote guziczki z przodu w formie tępych ćwieków, jest z cienkiego przewiewnego materiału. Ale to co najbardziej mnie w niej urzekło to koronkowa, haftowana czaszka na plecach. Myślę, że niezbędne będzie noszenie pod spód jakiegoś topu gdyż widać przez nią plecy i stanik co według mnie nie koniecznie wygląda estetycznie.
 
 
 
 
A tak prezentuje się tył koszulki
 
 
 
I to już wszystkie ubraniowe zakupy. Mam nadzieję, że może coś przypadło Wam do gustu i być może skusi Was do rozejrzenia się po sklepach w tych ostatnich dniach wyprzedaży.
                                                                                ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz